The Flash (CIB) SMS (Käytetty)

 
Saat 5 euron alennuksen kun tilaat 20 eurolla koodilla 995FO81F Lue lisää etusivulta
49,99 €
alk. 8,00 €/kk VPD tilillä
VPD Laskulla korotonta ja kulutonta maksuaikaa 14.05. asti
  • Myymälässä / Varastossa 1 kpl
Toimituskulut alk. 0,00 €

Elektroniikkavelho Trachmann ja pääkonna Trickster ovat ottaneet Central Cityn hallintaansa, ja The Flashin tehtävänä on korjata asiat. Käytä järkeäsi ja The Flashin supernopeutta jäljittääksesi nämä roistot ennen kuin aika loppuu.

Peliä pelataan tyypilliseen tasohyppelytyyliin sivuvierityksellä, 2D, 3. persoonan näkökulmasta. Pelaaja ohjaa Flashia tasoilla, joilla hänen on saavutettava kaksi päätavoitetta.

  1. Löytää kytkin, joka avaa tason ulospääsyn ja sitten:
  2. päästä uloskäynnille aikarajan puitteissa.

Toissijaisena tavoitteena on myös kerätä varastetut jalokivet, jotka kasvattavat pelaajan pistemäärää. Jos pelaaja ei onnistu pääsemään uloskäynnille määräajassa, FED jäljittää Flashin ja tappaa hänet heti, kun he löytävät hänet. Vaikka pelaaja voi juosta FED:tä pakoon (jolloin hän voi yrittää vielä viimeistä kertaa päästä tason loppuun asti), koska FED pystyy liikkumaan ruudun yli riippumatta fyysisistä rajoituksista, joita pelaajan on kohdattava (esim. seinät), pelaaja on lopulta tuomittu menettämään henkensä.

FED toimii realistisempana keinona asettaa aikaraja sen sijaan, että pelaaja kuolisi yhtäkkiä, kuten monissa tämän aikakauden tasohyppelypeleissä.
Pelin tasot saavat nimen "Episode". Jokainen episodi on jaettu kahteen alueeseen. Alueen 1 alussa Tina S.T.A.R. Labsista raportoi Flashille Tricksterin olinpaikasta ja toiminnasta, mikä antaa pelaajalle johdannon episodiin ja auttaa etenemään tarinassa. Kunkin jakson toisen vyöhykkeen lopussa Flash joutuu kohtaamaan Tricksterin Trickstermobilessa. Vaikka "pomovaiheen" pomo pysyy samana koko pelin ajan, Trickstermobilen vaikeusaste nousee pelin edetessä, ja siinä on lisää aseita ja nopeutta.