HUOM! Pelissä olevassa koodissa ei ole mitään vikaa vaan vika on ollut palvelimessa. Tuotteen vaihtaminen myymälässä uuteen EI KORJAA ONGELMAA.

HUOM. Suomennos tehty pikana.. Jos siinä virheitä, ilmoitathan meille, niin saamme korjattua.
 

1.       Syötä pelin mukana tullut verkkokoodi

2.       Näet seuraavaksi jomman kumman seuraavista virheilmoituksista ”Error verifying Online Pass” tai ”Code entered has already been used”

3.       Boottaa (Uudelleen käynnistä) konsoli ilman, että kirjaudut ulos Xbox Live palvelusta

4.       Käynnistä NHL 12 peli ja seuraa ruudun ohjeita

5.       Peli vie sinut verkkokoodin uudelleen lataus prosessiin

6.       Valitse verkkokoodin uudelleen lataus (Re-download Online Pass)

7.       Jatka painamalla Starttia

 

Sinun pitäisi nyt päästä käyttämään NHL 12 pelin verkko-ominaisuuksia

 

JOS EDELLEENKIN ON ONGELMIA VERKKOKOODIN KANSSA, TULEE SINUN OLLA YHTEYDESSÄ EA TEKNISEEN TUKEEN.

Koodissa ei ole mitään vikaa, mutta vika on ollut koodin ja Xbox Gamertagin/PSN ID linkityksessä, johtuen viallisesta palvelimesta.

Tekninen tuki on tietoinen ongelmasta ja auttaa sen kanssa.

 

Nopein tapa selvittää ongelma EA:n teknisen tuen kanssa on Live chat.

1.       mene sivulle http://support.ea.com/

2.       Kirjaudu sisään EA tunnuksillasi (Login).

3.       Klikkaa Contact Us linkkiä vasemmalla

4.       Syötä pelin tiedot kenttiin. Product: NHL 12, Platform: PS3 tai Xbox360, Category: Technical Support, Sub category: Online Connectivity

5.       Klikkaa Live chat palkkia. Palvelussa voi olla muutaman minuutin jonot.

6.       Chatti ruudun avautuessa kirjoita englanniksi, että tarvitset Xbox360 Gamertagin tai Playstation Networkin ID uudelleen linkityksen EA tiliisi. ”I need my Xbox360 Gamertag or PSN ID relinked in NHL 12”

7.       Nauti NHL 12 verkko-ominaisuuksista J

 

Ja vielä sama englanniksi.

 

The Online Pass for NHL 12 should now work fairly okay, but you need to follow below steps to get it going:

Enter the Online Pass Code (from the insert that came with the disc)
You will see either one of these messages (Error verifying Online Pass OR Code entered has already been used). When you do, skip to step 3
Reboot console without signing out of Xbox Live
Launch NHL12 and follow screen prompts.
The game should take you to the Online Pass re-download process.
Advance on the re-download Online Pass option
Proceed to Press Start screen
You will now be able to access the online features of NHL 12.

For those consumers that still got an error after this (which is due to them registering earlier before fix was made), they need to get in touch with our support:

For those of you that are still receiving a error message after last night's server fix was deployed, you will need to contact customer support. Your code is still valid but part of the OP issue was that the gamertags/PSN IDs were not being linked to the code correctly. The customer support team is aware of this and will be able to help you.

I understand some of you have said that you are unable to reach the support team via phone but you can also try reaching them via live chat at support.ea.com. All you have to do is login with your EA account and fill out the mandatory fields (title/platform/category). Let me them know you need your GT or PSN ID relinked and they should be able to set you straight.